perjantai 31. elokuuta 2012

Avaimet hukassa?


Tänä iltana piipahti pikkuveljeni luonamme ja toi minulle lahjan jollaista en ole ennen nähnyt ja joka on minulle NIIN TARPEELLINEN :) Kertoi nähneen sen jossain sisustusliikkeessä ja yllätys, yllätys, oli heti isosisko tullut mieleen. Noh, valaistaanpa asiaa hieman..
Olen mestari avaintenkadottaja ja aina sipehdin jonnekin lähtiessä avaimia kun ovat jossain kadoksissa.. Nyt minulla on tällainen pistorasia joka on teipillä seinään kiinnitetty, ja avaimiin olen kiinnittänyt tämän pistotulppapään. Aina kotiin tultaessa astuessani kodinhoitohuoneeseen voin tökätä avaimeni pistorasiaan ja ne ovat sitten siinä kun niitä tarvitsen, jos siis muistan tökätä ne siihen :)

 
 
Ja ne enkelit, ja enkelin siivet ovat niin suloisia ja veljeni ja hänen tyttöystävänsä tämän näemmä tietävät, nimittäin sain nämä ihanat enkelinsiivet myös. Ripustin ne ikkunanpokapeilin reunaan..
 
 
 
 
 
Kovin on syksyinen ilma jo ulkonakin, nautitaan viikonlopun syyssäästä ja kenties poimimme jo puolukoitakin :)
Mukavaa viikonloppua!
 
-Sari-
 

Ei kommentteja: