keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Lyhdyt


Tänään ollut hieman pipi olo ja olen vain levähdellyt. Partyliten kynttilät ovat kivoja mutta osa hieman tyyriitä minun mielestäni. Tykkään kuitenkin mansikka/raparperi tuikuista sekä valkolumimarjatuikuista. Viime syksynä olen hankkinut kaksi erikokoista talolyhtyä paikallisesta kemppari/sisustusliikkestä. Kesän olivat pois näkysältä ja taas otin ne esiin. Säilytän näitä aika usein lattialla. Elävä liekki paras mutta turvallisuussyistä olen hankkinut niihin paristoilla toimivat kynttilät jotka syttyvät illalla klo 21 ja palavat viisi tuntia ja taas seuraavana iltana syttyvät. Rohkenin tänään kuitenkin laittaa niihin mulberry/vanilja -tuoksuiset lasikipossa olevat kynttilät ja niitä olen sitten tuijotellut :)


 
Mukavaa huomista torstaita kaikille!
 
-Sari-

Ei kommentteja: