perjantai 10. toukokuuta 2013

Haaveilua..


Hei, en ole hävinnyt minnekään vaikka päivitystä ei ole tullutkaan nyt muutamaan päivään :) Joskus vaan tuntuu  ettei blogitekstejä "pulpahtelekaan" niin silloin on parempi olla hiljaa.
Ulkorakennuksen suhteen on taas edistystä tapahtunut. Ruukilta saatiin kattopellit ja katto on saatu vapun tietämillä valmiiksi ja ulkomaalausta on tehty. Oviakin on pohjamaalattu. Eli tästä taas edetään pikkuhiljaa..

Tuunausrintamalla pitäisi ryhdistäytyä ja ruveta hommiin. Josko sitä nyt viikonloppuna kenties.. Yksi vanha huonekalu, jota ei ole tarvinnut tuunata, ja jota jaksan ihastella joka kerta siitä ohikulkiessani, on tämä mademoiselle tuoli.. Joskus istahdan tähän vain haaveillakseni että joskus kohdalleni sattuu vielä saman sarjan keinutuoli..




Tykkään orkideoista. Olen saanut kukan liki pari vuotta sitten. Silloin ajattelin että kukka ei kuitenkaan minulla kauaa viihdy ja joudun nakkaamaan pois mutta olin väärissä. Olen saanut tämän kukkimaan useamman kerran ja vielä pari kuukautta sitten tässä ei ollut taas mitään elonmerkkejä, muuta kuin vihreät lehdet ja tällä hetkellä kukkii taas innokkaana. Ehkäpä se tykkää minun hoitomenetelmästä;kerran viikkoon ruukun pohjalle vettä ja saa olla siinä useita tunteja.
Kerran olen siirtänyt kukan yläkerrasta alkakertaan ja silloin ei tykännyt vaihdosta ollenkaan. Pari viikkoa ja kukka näytti että kuolee siihen paikkaan. Takaisin entiselle paikalleen ja taas virkosi..
Tarkkoja ovat paikastaan! :)


Pian on äitienpäivä ja äidit jännittyneitä mitä lahjaksi saa.
Minä olen jo lahjani saanut ja ollut käytössäkin jo pitkän tovin..

Viikonloppuja kaikille!

Ei kommentteja: