keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Jotain vanhaa mutta ei lainattua..


.. vaan ihan ostettua. Minun ikäiset muistavat Levis farkkujen kulta-ajat, jolloin meilläpäin kaikilla piti olla levikset jalassa. Muistaakseni itsellä oli ensimmäiset levikset 502: set, malliltaan suorat ja leveät. Ja olin niistä niin onnellinen silloin. Myöhemmin siirryttiin 501:iin. Juuri sellaiset hommasit itselle vastikään. Mukavan korkea vyötärö ja pepustakin näytti istuvan oikein mukavasti. Strechiähän niissä ei ole mutta kyllä ne jalassa muokkautuu.




Nämä ovat siis aidot levikset, jotka ostin aivan surkuhupaisaan, muutaman euron hintaan. 
Ken kuvaa katsoo tarkemmin huomaakin että lahkeen pituus on aika pitkä mutta minun tarkoitukseen sillä ei ole väliä, nimittäin katkaisin näistä lahkeet pois ja näin minulla on mukavat, istuvat shortsit.



Kuvassa vasemmalla on uudet Onlyn shortsit joissa on käytetty mukavasti pitsiä toisella puolella.


Myös näihin leviksiin olisi voinut yhtälailla ommella vaikka pitsiä, rikkoa pintaa tai laitella jotain niittiä tms. Kuitenkin minä pidän nämä nyt ihan tällaisenä, lahkeitten reunoja vielä hieman lyhennän ja hapsutan vain.

Kaupoissa on muuten alet alkaneet, voi siis tehdä vallan yllättäviäkin löytöjä kuten minä tein.

-Sari-

Ei kommentteja: