maanantai 15. huhtikuuta 2013

Iittalat


Sain tänään pakettikortin jossa lähettäjänä oli Iittala. Mitään en ole ostanut kyseiseltä firmalta mutta taannoin oli pieni kampanja mun "toisella firmalla", Oriflamella ja siksi tiesin jotain täältä odottaa.
Iloisin mielin lampsin pakettia hakemaan ja kotona heti sakset käteen ja laatikkoa avaamaan. Tätä kyseistä sarjaa meillä ei ole aiemmin ollutkaan. Toki olen nähnyt näitä kauppojen hyllyllä mutta sen kummemmin en ole innostunut näistä astioista. Muita Iittalan tuotteita meiltä toki löytyy. Muumimukit, Vernalasit, Kastehelmeä, Kivituikut yms..


No mennäänpä nyt siihen asiaan, eli mitä laatikosta sitten paljastui...
....... Iittalan Taika-sarjaa.
 Mukeja joiden vetoisuus oli 0,4dl yhteensä 4 kpl sekä sarjan isohko lautanen jonka halkaisija 30cm. Eipä siis huono lahja vai mitä?


Onko teillä monilla lukijoilla tätä kyseistä sarjaa? Aikas mukavan näköisiähän nämä ovat! Mukin koko vain on aika kookas, tykkään monesti juoda ainakin kahvini pienestä mukista.

Mukavaa tiistaita kaikille!

-Sari-

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei Sari!
Ompas ihana lahja :) Minä joka olen "yksinkertaisen" ystävä, olen ihastunut kyseisiin astioihin. Itsellä on pari punaista mukia, aika isojahan ne on mutta ihania pitkien aamujen aamukahvin nauttimiseen -tämä aamu oli just semmoinen :)

Aurinkoista päivää harmaudesta ja sateesta huolimatta t: Sirpa

Unknown kirjoitti...

Minulla on saman sarjan 6 sinistä mukia ja kaksi isoa lautasta. Mukit ovat sopivia glögi-mukeja ja lautasille on kiva asettaa kahvikakku. Lisäksi minulla on yksi asetti-kokoa oleva lautanen valkoisena ja tarjoilukulhoja molemmmissa väreissä. Ne valkoiset ovat todella kauniit ja sopivat sinun vitriini-kaappiin oikein hyvin!